Ciekawa oferta Koncernu Lovol – nowy, masywny i mocny ciągnik rolniczy

94
foto: https://www.elrol.eu/l

Ciągniki rolnicze wciąż są często poszukiwanym wyposażeniem gospodarstwa rolnego. Producenci rolni stawiają obecnie głównie na proste mechaniczne ciągniki, które zagwarantują im ekonomię pracy i wszechstronne zastosowanie przy pracach polowych. Odpowiedzią na potrzeby rolników jest firma ELROL – importer ciągników LOVOL.

W sierpniu oferta marki Lovol powiększyła się o nowy, masywny i mocny ciągnik! 

Marka Lovol nowymi modelami serii M o mocy 90 KM, 100 KM i 117 KM dołącza do segmentu rynku ciągników średniej mocy. Prosty, mechaniczny, uniwersalny, kompaktowy ciągnik M1104 o mocy 117 KM jest bardzo ciekawą ofertą dla polskich gospodarstw.

Traktor został wyposażony w renomowany, 4 cylindrowy koreański silnik marki DOOSAN o pojemności 3,4 l spełniający rygorystyczną normę spalin Euro V.

Prosta konstrukcja, oparta na synchronizowanej, mechanicznej 6 biegowej skrzyni biegów pracującej w 3 zakresach, z rewersorem mechanicznym zapewnia 18 przełożeń w przód i w tył.
Przedni i tylny most wyprodukowany przez firmę LOVOL, z elektro-hydraulicznie załączanym napędem na przednią oś oraz układem hamulcowym na 4 koła.
Mocną i wydajną instalacją hydrauliczną o wydajności 98 litrów, z udźwigiem tylnego podnośnika 4700 kg.
Wałkiem WOM o dwóch prędkościach 540/1000 obr/min.

To wszystko sprawia, że ciągnik jest bardzo trafionym rozwiązaniem do codziennej pracy w gospodarstwie, czy firmie komunalnej.

Zapraszamy do obejrzenia prezentacji ciągnika LOVOL model M1104 w filmie niżej:

Traktor LOVOL M1104 dodatkowo można wyposażyć w przedni podnośnik TUZ, przedni WOM, instalację pneumatyczną 1 i 2 przewodową, wąskie ogumienie do międzyrzędzi, ogumienie trawiaste czy ładowacz czołowy.

Ciągnik posiada 24 miesięczną gwarancję, świadczoną przez nas jako wyłącznego Importera w Polsce.

>>> Kliknij i zobacz specyfikację techniczną <<<

Jeśli mają Państwo pytania dotyczące ciągników marki LOVOL, to zapraszamy do kontaktu z firmą ELROL.

Subscribe
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments